אודותיי

מלכה קרינר – מורה ומטפלת בגוף ונפש, יוגה ומיינדפולנס.

מטפלת ומלווה תהליכי שינוי וריפוי בפסיכותראפיה הוליסטית.

מטפלת בשלל כלים כדי להגיע אל סיבות השורש הנעוצות בתת המודע באמצעות:
דמיון מודרך, פרחי באך, רייקי, תראפיה באומנות, יוגה תראפיה, מיינדפולנס, אקסס בארס, הרפואה החדשה וריקול הילינג.
מתמחה בטיפול במחלות אוטואימוניות כגון קרוהן, קוליטיס, פיברומיאלגיה, סרטן, ועוד. מתמחה בטיפול רגשי בילדים ובני נוער.
ההכשרות וההתנסות שצברתי במהלך השנים משלבים תחומי ידע וחקר מגוונים ומסייעים באבחון ומציאת הפתרון המיטבי.
מנחה קורסי מדיטציה ומיינדפולנס ברמות שונות.

לומדת ומתרגלת את חכמת היוגה למעלה מ 10 שנים עם גלית לוין. בוגרת פסיכותרפיה הוליסטית המכללה ההוליסטית בכרכור משנת 2002.
בוגרת לימודי הוראת וינייוגה בוינגייט בשנת 2011, מורה ליוגה נשית מ 2009 .
מורה לידיעת הארץ מדריכת טיולים בארץ ובעולם. בעלת תואר ראשון בביולוגיה ולימודי ארץ ישראל. בוגרת יחידת המבצעים בשרות הביטחון הכללי. קצינת מרגמות בצה"ל.

מעבירה סדנאות והרצאות חוויתיות כגון:
"כוחו הבורא של הדמיון" , "נפלאות המיינדפולנס",  "להציץ אל מקור הכוח",  "מסוכנת חשאית למורת דרך רוחנית" על פחד, סטרס וחברים נוספים.
"מיינדפול-לב",  סדנה על חיבור בין הלב למוח למימוש הפוטנציאל העילאי.

"מה שלא מגיע אלינו כמודעות חוזר אלינו כגורל"

קארל יונג

סוד שיטת הטיפול שלי

אין זה משנה מי עומד לפני, ילד עם התקפי זעם או ילדה עם בעיות קשב וריכוז על רקע רגשי,
נערה עם דימוי גוף שלילי וחוסר בטחון עצמי או בחור המתקשה ליצור מערכת יחסים זוגית.
אם זה גבר או אישה החולים במחלה אוטואימונית, סרטן ,קרון או פיברומיאלגיה, או זוג המתקשה להיכנס להריון, המשותף לכל הבעיות והקשיים הינו שורש הקושי, שורש הבעיה…
השורש תמיד נעוץ בתת מודע. כיוון שאנחנו 95% תת מודע, זאת אומרת כל המראות, הריחות, התחושות, הטעמים, הצלילים והמילים שנאמרו לנו ושאותם חווינו מיום היוולדנו ועד הרגע הזה, כולם נכנסו למחסן הגדול של תת המודע,  רק 5% אנו זוכרים ומודעים להם דהיינו
– 5% מודע.

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4514579,00.html

בטיפול, בדרך חווייתית הכוללת את שלל האמצעים מתוך מכלול הכלים שלי המפורט כאן באתר למענכם, אנו "שואלים" את הגוף, הרגש או התחושה – מה ברצונם "לאמר" לנו ?

מיד עולה חוויה, תמונה, או סיפור שלנו כצעירים יותר החווים קושי ומצוקה. כאן טמון גם הפתרון – אנו יכולים לעזור לילד/ה נער/ה בחור/ה שהיינו כך שההתייחסות שלנו לחוויה משתנה.

אני משווה זאת לכניסה אל תוך נבכי המחשב, שליפה של צ'יפ שרוף ו/או מקולקל – תיקון הצ'יפ והחזרתו למחשב, מיד המחשב עובד טוב יותר וכך גם אנחנו – אנו מתנהגים אחרת בוחרים באופן מועיל וטוב יותר עבורנו.

המיידיות הזו מקסימה את האנשים, כי הם לא צריכים "לחשוב חיובי" או להתאמץ להתנהג  אחרת.  בפועל כאשר משהו פוגע בנו זה מקפיץ אותנו כאילו שלחצו לנו על "פצע מוגלתי", או אז אנו מגיבים באופן אוטומטי ללא שליטה וה"חשיבה החיובית" לא מיושמת.

ברגע שניקינו את ה"פצע המוגלתי" בתהליך הנ"ל ושחררנו את הילד/ילדה שהיינו מהקושי הבראשיתי – הפצע פשוט נרפא.

במקביל אנו לומדים דרך כלי ההתבוננות מעולם המיינדפולנס, להתבונן בגוף הרגשי, במחשבות בתחושות ובצלילים שבאים מן החוץ. אנו לומדים את הזמניות שלהם, את העובדה שיש להם התחלה אמצע וסוף, שהם כמו גל בים עולה ויורד – והכי חשוב אנו מבינים שיש ביכולתנו להתבונן בהם! אם אנו יכולים להתבונן כמו מהצד משמע "אני זה לא המחשבה הרגש או התחושה – אני שונה מהם !"

כך שאנו יכולים לחוות פחד, חרדה, כעס, עצב ולא לפעול מתוכם!

זוהי תפיסה מהפכנית ומשחררת מסבל כפי שגם הבודהא תאר לפני מאות שנים.

השילוב של הטיפול בגוף נפש, והטיפול בהכרה כשונה מאתנו, יוצר ריפוי שלם ומהיר של רוב הקשיים שאנו נתקלים בהם.
מזמינה אתכם לקרוא את הדוגמאות לטיפולים המובאים בתאורי מקרה.

גלילה למעלה דילוג לתוכן